* برای هر گونه خرابی قفل سختافزاری، پیش از پرداخت هزینهها با پشتیبانی نرمافزار کسرا هماهنگیهای لازم را انجام بدهید.
* برای ارتقا از قفل نرمافزاری به قفل سختافزاری از بخش مشخصات محصول استفاده کنید و خرید قفل سختافزاری را انجام بدهید.
* در صورتی که خرابی قفل، یک خرابی سختافزاری باشد، پس از دریافت هزینه، قفل با یک قفل سختافزاری نو جایگزین میشود و اگر خرابی قفل، یک خرابی نرمافزاری باشد، تعمیر قفل به رایگان انجام میشود.
* هر گونه تعمیر و دستکاری قفل سختافزاری باعث باطل شدن آن میشود.
* در صورت خرابی قفل سختافزاری در سال نخست پس از خرید، قفل به رایگان جایگزین میشود.